Provedba projekta: “Izrada Strategije digitalne transformacije poduzeća BDC d.o.o”- ref. broj NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V3.0178

Tijekom srpnja 2024. godine BDC d.o.o je krenuo s provedbom projekta “Izrada Strategije digitalne transformacije poduzeća BDC d.o.o”- ref. broj NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V3.0178.

Vaučer je dodijeljen od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za programe i projekte EU, Europske i međunarodne poslove.

Ukupna vrijednost projekta: 5.000,00 eur

Sufinanciranje Ministarstva gospodarstva: 3.000,00 eur (60%)

Ugovorni pružatelj usluge za izradu strategije: Hero Factory d.o.o, Zagreb

Ciljevi digitalne transformacije:
● Poboljšanje SEO performansi: Detaljno razumijevanje i optimizacija web stranice za tražilice.
● Optimizacija stope konverzije (CRO): Unaprjeđenje korisničkog iskustva i povećanje prodaje.
● Učinkovito upravljanje digitalnim kampanjama: Korištenje Meta i Google oglašivačkih platformi.
● Napredno praćenje podataka i analitika: Točno praćenje konverzija i rezultata.
● Razvoj content strategije: Postavljanje smjernica za sadržaj i brendiranje.
● Izrada vizuala i brendiranje: Naučiti kako izrađivati vlastiti vizualni sadržaj i razvijati snagu branda
● Mailing kampanje: Optimizacija e-mail marketinga i korištenje naprednih tehnika za praćenje.

U Razdoblju srpanj- prosinac 2024. godine djelatnici BDC-a aktivno sudjeluju u on-line i radionicama u živo, gdje uz asistenciju i stručno vodstvo djelatnika Hero factory d.o.o zajednički prolaze teme i edukacije za što bolju implementaciju i uporabu digitalnih marketinških vještina u svakodnevnom poslovanju.

Teme koje obrađujemo paralelno s izradom strategije digitalne transformacije obuhvaćaju:

  1. SEO optimizacija i redovito praćenje: stjecanje znanja o SEO alatima, optimizaciji web stranice i praćenju rezultata te redovnom izvještavanju.
  2. CRO analiza i UX optimizacija: temeljna analiza korisničkog iskustva, prijedloge za povećanje stope konverzije (mikrokonverzije, upiti, kupovine).
  3. Mailing kampanje: Fokus na optimizaciju e-mail marketinga koristeći Mailchimp, s posebnim naglaskom na A/B testiranje, segmentaciju publike, i praćenje performansi kampanja.
  4. Meta i Google oglašavanje: Edukacija će obuhvatiti optimizaciju kampanja na obje platforme, uključujući A/B testiranja, povećanje ROAS-a i napredne postavke za bolje ciljanje publike.
  5. CRM i analitički alati: Precizna postavka Google Analyticsa i CRM sustava, uključujući napredno praćenje konverzija i definiranje prilagođenih događaja i UTM kodova.
  6. Strateške radionice (Value Proposition i Persona): Polaznici će definirati korisničke persone i vrijednosne prijedloge, što će pomoći u preciznijem ciljanju klijenata i boljem razumijevanju tržišta.
  7. Branding i content strategija: Razvijanje strategije za jačanje brenda, optimizaciju sadržaja i postavljanje smjernica za redovito ažuriranje digitalnih platformi.
  8. Optimizacija oglašivačkih kanala: Napredna optimizacija Meta i Google oglašivačkih kampanja, uključujući analizu i preporuke za poboljšanje performansi.
  9. Vizija i strategija razvoja: LEGO Serious Play radionica- definiranje dugoročne vizije i smjer razvoja poslovanja.