Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole
(referentni broj: C3.1.R1-I2.01)
– otvoreni postupak u modalitetu trajnog Poziva
- Predmet i svrha Poziva
Predmet Poziva: Ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole.
Svrha (cilj) Poziva: Osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak osnovnih škola u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole.
- Financijska alokacija i iznos bespovratnih sredstava
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 302.608.000,00 EUR (2.280.000.000,00 HRK).
Najniži, odnosno najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi:
- najniži iznos 100.000,00 EUR (753.450,00 HRK)
- najviši iznos 20.000.000,00 EUR (150.690.000,00 HRK)
- Razdoblje provedbe projekta
Razdoblje provedbe započinje početkom obavljanja aktivnosti projekta, a istječe završetkom obavljanja predmetnih aktivnosti. U svakom slučaju, razdoblje provedbe može započeti najranije 1. veljače 2020., a mora završiti najkasnije do 30. lipnja 2026.
U razdoblju provedbe projekta DO dana izdavanja Suglasnosti MZO-a za financiranje je prihvatljiv isključivo izdatak vezan za aktivnost izrade projektno-tehničke dokumentacije, a u razdoblju provedbe OD dana izdavanja Suglasnosti MZO-a prihvatljivi su svi troškovi povezani sa projektnim aktivnostima, koji su Pozivom definirani kao prihvatljivi. Razdoblje prihvatljivosti izdataka traje 6 mjeseci nakon razdoblja provedbe projekta, odnosno najkasnije do 30. lipnja 2026., ovisno što nastupi ranije.
- Prihvatljivost prijavitelja i partnera
Prihvatljivi su sljedeći prijavitelji:
- Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.
Prijavitelj/partner mora dokazati da:
- ima pravnu osobnost (provjeru vrši NT uvidom u elektroničke baze podataka Ministarstva pravosuđa i uprave i Ministarstva znanosti i obrazovanja, te uvidom u Sudski registar, ako je primjenjivo);
- ima dostatne i stabilne financijske, stručne, iskustvene i provedbene kapacitete za provedbu projekta samostalno ili s partnerima (Obrazac 1. – Izjava prijavitelja/partnera);
- nema duga po osnovi javnih davanja o kojima Porezna uprava vodi službenu evidenciju (potvrda Porezne uprave);
- će dobit stečena iz aktivnosti koje se provode u okviru projekta biti ponovo uložena u unaprjeđenje djelatnosti osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja (Obrazac 1. – Izjava prijavitelja/partnera);
- u trenutku prijave nije niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano Uputama (točka 2.3).
Prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u partnerstvu.
Partneri na projektu mogu biti:
a) jedinice lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave i/ili
b) Republika Hrvatska i/ili
c) javne ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja i druge javne ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave ili Republika Hrvatska, a čije će se postojeće građevine ili zemljište koristiti za povećanje kapaciteta učionica za potrebe jednosmjenskog rada.
Prijavitelj po Pozivu može podnijeti više projektnih prijedloga. Jedan projektni prijedlog odnosi se na investiciju u građevinu/e jedne matične škole ili u građevinu/e jedne područne škole. S jednim prijaviteljem može se sklopiti jedan ili više Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
- Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta
Uz prijavu na Poziv prijavitelj mora dostaviti:
1. Suglasnost MZO-a
2. Dokaze vlasništva
3. Glavni projekt
4. Troškovnik/e
5. Obrazac 4. – Izračun maksimalnih bespovratnih sredstava po kategorijama
- Prihvatljive aktivnosti projekta
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su:
- Izrada projektno-tehničke dokumentacije i/ili izrada izmjene i dopune projektno-tehničke dokumentacije – aktivnost se odnosi na uslugu izrade idejnog rješenja i/ili idejnog projekta, glavnog projekta, izvedbenog projekta, projekta opremanja, projekta uklanjanja građevine, sve sukladno važećim zakonima i propisima za izradu projektno-tehničke dokumentacije;
- Usluge – aktivnost se odnosi na obavljanje usluge stručnog nadzora nad izvedbom radova i opremanjem, obavljanje usluge koordinatora zaštite na radu tijekom građenja i obavljanje usluge voditelja projekta sukladno članku 38. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje;
- Radovi (izgradnja i rekonstrukcija) – aktivnost se odnosi na izvedbu građevinskih, obrtničkih i instalaterskih radova na unutarnjem/vanjskom/dvoranskom prostoru za potrebe izgradnje nove osnovne škole, rekonstrukciju postojeće osnovne škole, rekonstrukciju objekta druge namjene, rušenje postojeće građevine te zbrinjavanje nastalog otpada;
- Opremanje – aktivnost se odnosi na nabavu opreme i namještaja za potrebe provedbe programa osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja;
- Promidžba i vidljivost – aktivnosti se odnose na promidžbu i vidljivost operacije s ciljem podizanja vidljivosti projektnih aktivnosti i financiranja EU-a, sukladno zahtjevima u poglavlju Informiranje i vidljivost.
- Rok za predaju projektnog prijedloga
Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu trajnog poziva s krajnjim rokom podnošenja projektnih prijava do 31. srpnja 2024. godine u 23.59 sati ili do iskorištenja raspoloživih sredstava, ovisno što nastupi ranije.
Podnošenje projektnog prijedloga dozvoljeno je najranije od 7. kolovoza 2023. godine od 9:00 sati.
Za sva pitanja ili potrebu za suradnjom prilikom pripreme Vašeg projekta budite slobodni javiti nam se na bdc@bdc.hr ili broj telefona 01/203 5001.
Svojim iskustvom jamčimo najvišu kvalitetu usluge!